Dlouho očekávaný start letošní rallycrossové sezony 2020 se uskutečnil 26. – 28. června na autodromu v Sosnové u České Lípy, kde se konalo Mezinárodní mistrovství České republiky.
Jezdec Michal Sklenář se po pár úspěšných letech strávených v divizi historiků rozhodl, že je čas jít zase o level výše a pro letošek přestoupil do evropské divize STC 1600, což jsou auta s komplet homologovanými díly a vybavením a váhovými limity.Toto rozhodnutí provázelo mnoho věcí, které bylo potřeba udělat a zařídit, mezi ně patřila mimo jiné koupě homologované sedačky a pásů. A hlavně dovážení celého auta o cca 50kg.
Začátkem jara byla dohodnuta opětovná spolupráce a možnost startovat pod týmem DVH Racing a už během zimy a jara následovalo mnoho telefonátů a návštěv u Ondry ze SILPONIX Racing, který tuto 30 let starou Hondu má jako své dítě a snaží se ji vždy připravit, upravit a naladit na maximum.
Tento úkol se mu v rámci finančních možností povedl na výbornou a na první závod do Sosnové se vyráželo s novou převodovkou HEWLAND, kde se dá řadit bez spojky. Byla dodána komplet stavitelná zadní náprava včetně ramen, nový výfuk a následovaly pozitivně překvapující hodnoty po odladění na brzdě.
Nyní už k samotnému závodnímu víkendu, který nám popíše samotný jezdec:
Na závod do Sosnové jsme vyjížděli s taťkou  v pátek dopoledne z Olomouce a po strastiplné 6 hodinové cestě nás čekalo depo závodiště. Po příjezdu do depa proběhlo rozbalení zázemí a stanů, technická přejímka, kterou jsme absolvovali bez problémů, a mohlo se jít prohodit pár slov se všemi známými.
Velké překvapení nastalo v sobotním tréninku, kde jsme se domnívali, že s naším papírově nejslabším a nejstarším autem v poli, budu na chvostu startovního pole, ALE já zajel nejrychlejší čas kola, což nás velice potěšilo, protože konkurence je obrovská. Sobotní podvečer byla na programu první a jediná rozjížďka tohoto dne, kde bohužel při čekaní na start začalo hodně pršet a po absolvování rozjížďky v provazech deště a bez jednoho předního stěrače to skončilo třetím místem v cíli. V průběhu sobotního večera dorazili moji mechanici, brácha Lukáš s Ondrou, kteří se plně naladěni na závody pustili do opravy a úpravy rozbitého auta kamaráda Radima, která skončila okolo 4:30 nedělního rána.
Nedělní ranní rozjížďka se mi povedla a já ji vyhrál. Následovala třetí rozjížďka s těmi nejsilnějšími soupeři a tam jsem skončil na 3. místě. Jelikož nás bylo 8 ve skupině, tak se jelo semifinále A a B a já potřeboval zabrat, ale i dojet do třetího místa, abych se dostal do finále. To se povedlo a já dojel na 2. místě, což znamenalo start ve finále z druhé řady. Samotné finále byla jedna velká show. Start finále se mi povedl a odjížděl jsem na třetím místě, kdy v každém kole se jelo úplně naplno a v cíli z toho bylo krásné 3. místo na nárazník za druhým autem. S takovou konkurencí, co se v mé divizi nachází, to pro náš tým je super výsledek.
 Největší poděkování patří Ondrovi (Silponix Racing) za neustálý vývoj auta a dodávku dílů, DVH Racing teamu za možnost startu a podporu, bráchovi za nachystání a přípravu auta, tátovi za jeho zapálení, catering a podporu na všech závodech, testech a cestách.
Nyní nás čeká kompletní kontrola auta a hurá na další závod do Sedlčan, který se pojede 1. – 2. 8. Všichni jste srdečně zváni!
Tým Silponix Racing a DVH Racing